onsdag 13 maj 2009

Ingen huvudvärk...tack elektroden!

Det är inte klokt det här... jag har ingen värk i mitt huvud!!! Elektroden kopplas in 3 ggr om dagen... och jag behöver inga värktabletter! Jag som nästan kunnat leva på bara min medicin... så mycket har det varit!!
Det känns ju ganska surt att behöva skicka tillbaka "provelektroden" när det funkar så bra! Op.koordinatorn ringde i måndags på kvällningen efter sex och undrade hur det går och då hade jag ingen värk. Hon undrade lite över hur lång tid värken är borta efter stimuleringen men den hinner ju inte komma tillbaka innan jag sätter igång den igen! Jag talade om hur glad jag känner mig och att jag ville ha den kvar. Men det gick ju inte förstås. Hon undrade om jag är positivt inställd till en permanent op. och jag sa att jag gärna vill ha mitt liv tillbaka... då sa hon att hon skulle säga till Anders (operatören) att sätta upp mig på op.listan. Det kan hända att det blir snart sa hon... de hoppas på en extra op.dag och då kan det gå fort... sa hon. Det gör inget... sa jag då!!
Jag hade glömt hur bra man kan må när man inte har ont... och jag är såååå glad över att få känna det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar