onsdag 9 mars 2011

En necessär till...

...har det ju blivit som synes!


Det är absolut ingen idé att lova att avstå ifrån att sy dessa necessärer... det är helt klart! En nätvän ville väldigt gärna ha en och vem är jag att neka henne det... jag bara undrar? Jag har använt det mönstrade tyget en gång till (jag gillar det jättemycket). Mittstyckets tyg med lite finurlig text på hittade jag på mässan och jag tycker om det med.

Sen kom jag till problemet med dekorationen... där är det lite klent i mina gömmor för att inte säga tomt och där satt jag! Hur skulle jag fixa det tro... jag ville ju få iväg den på posten idag?? Jag letade och minsann i en smyckesbox hittade jag den lilla fjärilen som har en pinnål och med en stopp på baksidan och sen fick ljusmanchetten släppa till på några av sina många sidenband som ju passade bra i färg! Yes... färdig!

Hoppas nu bara att min vän gillar den och att hon kommer att använda den... necessärer är ju bruksföremål och mår bra av att komma till nytta!

2 kommentarer:

  1. Vilken ursnygg necessär!! Gillar hon den inte så kan du skicka den till mig. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack June! Då är det väl bäst att hon gillar den då!!

    SvaraRadera