torsdag 19 november 2009

En hel vecka har snart gått...

... och jag har för det mesta suttit vid symaskinerna. Jag håller på med att sy lite julpannlappar till mina ungar och det blir ju en del om de ska ha två var!! De är fyra till antalet och jag ska ju ha några själv också.

Dagarna går och det blir bara mörkare ute... och blött är det dessutom! Men snart är det advent och då blir det lite mysigare med ljus och pynt!

Kursen som jag var på förra helgen var nog bra... men det är ju såå svårt när man kommer hem och ska försöka komma ihåg hur det skall vara. Det kommer väl igen när jag får hålla på lite... kanske!! Att kunna stygnsätta själv ifrån clipartbilder blir roligt och sen får man väl försöka utveckla allt eftersom.

Jag blir sååå förfärligt trött efter en kursdag eller en sydag med borderi- eller quiltgruppen att det är bara att vila dagen efter. Men det är ju så roligt att det är värt att plågas lite för att vara med!! Det ska väl bli bättre hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar