onsdag 18 mars 2009

Dagen gick i solens tecken...

... vilket betyder att allt känns lite lättare. Solen kan väcka den mest dystra person och få hundars lek att bli vild och yster!

Min soliga dag förgylldes av posten... som brukar vara reklam och mer eller mindre viktiga kuvert och tidningar. Posten innehöll idag ett fyrkantigt kuvert med mitt namn på... mina tankar gick genast till en kär nätvän... hur det kunde komma sig vet jag inte riktigt. Det kunde kanske vara det att jag en gång tidigare fått ett sånt brev ifrån henne...
Cornelia... som är en scrappare av stora mått. Hennes sida måste ses!!
Ett underbart kort kan inte förklaras måste ses!!


Kortet innehåller varma tankar och en önskan om att jag ska slippa min svåra värk och att jag ska kunna njuta av våren som närmar sig med stormsteg! Jag blev varm långt in i hjärtat och när jag tänker på det jobb hon lagt ner med mycket klippande och en del pillande för att få till det så fint! Men hon är van och duktig!! TACK... snälla Cornelia!!

Så blev min dag ännu lite varmare än den redan var! Cornelia har envist uppmuntrat mig under min långa sjukdomstid och hon fortsåtter med det. En så go vän önskar jag alla!!


1 kommentar:

  1. Nämen, titta! En alldeles ny blogg! Vad härligt!

    Nu ska jag läsa det du skrivit här nedanför också... och så ser jag fram emot att du orkar fylla på med nytt! (och gammalt?)

    Skulle du inte börja på en scrapkurs nu i mars, eller hur blev det med det??? Orken kanske inte räckte till..?

    KRAMAR!

    SvaraRadera