lördag 5 september 2009

Äntligen...

... har jag sytt nåt för första gången på evigheter!! En väska till laptopen blev det.Modellen finns i Quiltmagasinet nr. 3/09. Jag gillade den genast... men det dröjde ända tills nu innan jag kom till skott! Jag har ändrat lite på måtten då den var lite för stor och jag ska fixa en kraftig platta att lägga i botten så väskan blir lite stadigare. Laptopen ska med till höstens första broderiträff på söndag och då är det nog bäst att transporten är säker!!
Nu hoppas jag att det ska bli lite bättre fart vid symaskinerna. Det är ju så roligt... men medan jag var sjuk orkade jag inte sitta och sy! Nu hoppas jag bara på att krafterna ska komma tillbaka... men det verkar ta lååång tid! Det är undrbart att INTE ha ont längre!!


2 kommentarer:

  1. Men så snygg den blev Bibbi!!!!!!
    Den får vi granska på söndag ;)
    Eva i broderiklubben

    SvaraRadera
  2. OJ! Den här har jag missat... var nog i Bulgarien just när du lade ut bilden.

    SUVERÄNT fin väska!!!!

    SvaraRadera