söndag 23 maj 2010

Regn... regn... regn...

...blev det hela långa dagen idag!

Så jag får glädja mig åt våra sköna skägg... där de sitter i solen och kikar ner åt vägen på andra sidan tomten... istället! Det går inte att nog uppskatta att solen skiner... när den faktiskt gör det.
När regnet vräker ner som det gör idag blir ju allt grått och tråkigt! Allt som skulle göras därute väntar och dagen känns förlorad... även om det blir en dag för vila och återhämtning. Det är ju faktiskt som ett under att jag kan vara ute och göra en hel massa saker... som jag inte kunnat på sååå lång tid tidigare. Solen kommer nog tillbaka och regnet gör ju faktiskt nytta där det hamnar i jorden... som ju var väldigt torr!

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar! Söta hundar du har.
    Detta med utbrändheten kommer jag att fortsätta skriva om eftersom sviterna säkert alltid kommer att vara närvarande, och också för att andra som har det likadant ska känna igen sig. Att kunna acceptera sin egen situation är också att veta att det finns andra i liknande situation som förstår mig.

    SvaraRadera