onsdag 23 oktober 2013

Slutkläm på utställningsbilder!

Här kommer de sista bilder från vår utställning jag kommer att lägga ut den här gången. Jag har alldeles säkert missat en hel del men ändå försökt att få med det mesta!


 Vi har fått mycket uppmärksamhet för vår utställning och Det är vi så klart väldigt glada över.  Att vi... genom att visa vad vi gör... kan väcka nån slumrande kviltare med utställningen... är ju så klart en önskan vi har! Alla vi som redan är kviltare vet ju hur oerhört roligt det är!!
Många av bilderna är tagna under svåra ljusförhållanden och ur omöjliga vinklar... så de har inte den kvalitet jag skulle önska... men det kan inte hjälpas!






















Utställningen hänger ju ännu ett tag... men på måndag är det dags att hämta hem allt igen!

13 kommentarer:

  1. Mycket fint på er utställning. Visst är det kul att vara med och ställa ut.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack... oj vad det är roligt när det blir välbesökt och människor gillar det vi gör!!
      Kram

      Radera
  2. Lika fina bilder idag!!Ni är duktiga ni,,hälsa dina kamrater och Tack för jag fick titta in och njuta!!Bambikram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är många många som redan fattat hur roligt det är med vår hobby... men det kan ju vara många fler... eller hur? VI får göra så gott vi kan för att iviga fler i vår "hemlighet"!
      Kram

      Radera
  3. Tack för att du visade bilder på era fina alster från utställningen! Javisst är det roligt att kunna visa upp det man syr och roligt att ni fick många besökare och hoppas ni har kunnat fånga in flera som är intresserade att börja med vår härliga hobby! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju bara roligt att visa en del av allt vi gjort under några terminer! Vi vill ju "frälsa" många fler!
      Kram

      Radera
  4. Tack för dom fina bilderna.
    Kram Marianne.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Det är roligt att få visa dem! Allt detta ska ju inte bara ligga i skåpen!
      Kram

      Radera
  5. Och där var ju Märta-kudden också! Så fin!
    Annars fastnade mina ögon på allt möjligt, men kanske särskilt på grytlapparna med fiskbenen... kul!

    Tack för att vi fått titta!

    SvaraRadera
  6. Att ögonen ska fastna på olika saker är ju meningen med bilderna! Jag gillar också de där fiskbensmönstret... fast jag har inte sytt några... än! Men det kan bli!
    Kram och kli

    SvaraRadera
  7. Roligt att utställningen blivit uppskattad och det förstår man verkligen när man ser alla olika alster - vilken underbar fantasi och kreativitet! Ja, förutom själva skickligheten då, den är ofattbar för mig som inte kan sy ett stygn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har sagt det förr och säger det igen... Du kan så många andra saker du Hillevi... sånt som många av oss andra inte kan!! Så är det!

      Radera