onsdag 16 oktober 2013

Utställningen är igång


Så är vi då igång med vår utställning! Så skönt att allt hänger där nu och nu hoppas vi att många kommer och tittar på den! Jag har fler bilder men jag orkar inte plocka mer med dem ikväll utan nöjer mig med dessa fyra så kommer de andra senare!




Jag är redigt trött efter att ha jäktat alldeles för mycket under de senaste veckorna... men nu ska det väl bli lite bättre hoppas jag! Förkylningen ligger och lurar i bakgrunden och jag hoppas att den håller sig där eller bara försvinner åt nåt annat håll!

ha det gott och ta hand om er
Kram
Bibbi

13 kommentarer:

  1. Åh, fantastiskt. Man skulle ha det så där hemma - ombonat och vackert på väggarna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodu... om man hade allt det där på väggarna hemma så skulle man inte behöva elda så mycket!! Kanske nåt att tänka på n är man klagar på kylan!
      Ha det gott och kura skymning med Ankan!

      Radera
  2. Vad fint det blev när allt blev färdighängt. Mysigt med kvilten på fåtöljen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev ju riktigt bra... och fullt till sista plats!!

      Radera
  3. Oj så fina saker ni har sytt! Synd att det är så långt till Skutskär... Kram, Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nog har vi sytt en hela del! Det är ju en bit att åka förstås!
      Kram

      Radera
  4. Många härliga kviltar hänger på er utställning, tack för att du fotat dem så vi som bor långt borta också får ta del av dem! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer fler bilder på många fina alster! Tänk så mycket det blir på några år!
      Kram

      Radera
  5. Jättefina arbeten, tack för titten..Hoppas verkligen att du slipper denna förkylning, som har flyttat in här och inte vill ge sig iväg...Vet inte om man kan röka ut den till slut:O)) Kram på dig..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer mera!! Jag har åkt på en riktig smäll med ryggont och hoppas att det ger med sig fort!
      Förkylningen tackar jag nej till och vi får se om det hjälper!!
      Kram till dig också!

      Radera
  6. Sååå mycket fint du och dina vänner har sytt! Fantastiska arbeten, alltihop! Gissar att många biblioteksbesökare kommer att stanna upp och beundra er utställning.

    Kram å kli!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nela! Vi hoppas att det ska komma många besökare... och att vi kan väcka ett slumrande intresse hos nån av dem!
      Kram och kli

      Radera