onsdag 1 april 2009

Broderi på kläder och annat!!

Till påsken kan det ju vara roligt att ha ett par nya diskhanddukar att hänga fram!! Det blir nog några till söner och döttrar ochkså!!

Den här underbara krukan... med innehåll... hittade jag som gratisbroderi och jag blev väldigt glad över den för jag är en pelargoniafan!!


Ett försök med broderi på et tröja... broderiet är jättefint... men tyget är alldeles för tunt för att pass min lite konservativa smak. Men det kan kanske ändå bli ett linne att ha under blusar och kavajer!!



Ett nytt försök med ett lite kraftigare tyg blev mycket bättre... och jag passade på att flytta... de för min figur nödvändiga... bystvecken för att lägga några veck i halsringningen!

2 kommentarer:

  1. Försökte skriva här igår... men det ville inte fungera. Tänkte på dej hela dagen... och tänker idag med. Hoppas att det har gått bra, allting!!!!

    SvaraRadera
  2. HÄR: http://www.dogstampsplus.com/Schnauzer_Page.htm

    finns det schnauzerstämplar!!!!! Fast de har kuperade öron och svansar...

    SvaraRadera