onsdag 29 april 2009

Idag kom kallelsen...

... till Akademiska sjukhuset! Fredagen den 8 maj ska jag infinna mig till inskrivning... och redan där blir jag lite konfunderad... för läkaren jag träffat sa att ingreppet skulle göras polikliniskt. Jag har försökt att komma fram till operationskoordinatorn... men det har inte lyckats idag. Upptaget... upptaget!! Jag hinner få besked nästa vecka... så jag ser tiden an i vetskapen om att det händer saker... snart! Men jag kan knappt bärga mig tills det är klart... det är ju sååå nära nu! Jag har ju väntat sååå länge på att få hjälp!
Idag har det varit kallt och regnigt så det blev inget trädgårdsarbete idag och det var bra för huvudet värker idag! Jobbet därute finns ju kvar även i morgon och nästa dag och nästa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar