måndag 18 maj 2009

Grå måndag... och regnig...

... det är inte lockande att ta itu med trädgårdsarbete idag... så det blev städning inne i stället och det är ju inte helt fel det heller! Oj... vad det blir skräpingt inne med två hundar och ett par tvåbeningar som springer ut och in... när det är varmt nog att ha dörrarna öppna. Den sista veckan har det blåst närapå storm utifrån havet som ju ligger väldigt nära! Det är INTE roligt alls. Det går bara inte att vara ute i sånt väder och göra nått nyttigt!

Elektroden är nu återsänd till smärtkliniken... även om jag tyckte att jag kunde få ha den tills det är dags för min operation! När den kan bli av vet vi ingenting om ännu... hoppas att det inte dröjer så länge!! Stelheten i nacken har kommit tillbaka och en lätt huvudvärk molar och gnor... men det är faktiskt bättre än innan jag fick provelektroden. Åhhh... jag vet ju att det funkar och ändå måste jag vänta!! Det känns lite tråkigt förstås!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar