tisdag 18 mars 2014

Dragning på "Snenesserallyt"!

Det blev en liten fördröjning... men nu är det klart med dragningen i Rallyt!



Efter att ha gjort i ordning lotter med deltagarnas namn på och stoppat dem i en burk fick KM dra en lott! Lotten han drog har namnet Gun A med bloggen Rutigt ... hon får glädjen att sy en Snenesse den här gången! Grattis Gun! Hoppas att du får ihop en snygg nessecär av mina hopplockade tyger! Lycka till!

Vill du vara snäll och skicka mig ett mail till bibbiskreativarum@gmail.com med din adress så kommer ett kuvert till dig nån av de närmaste dagarna!
Till er andra säger jag bättre lycka nästa gång!

Ha det gott!
Kram
Bibbi

3 kommentarer:

  1. Grattis till Gun!
    Ja, då försöker jag hos Gun såsmåningom :)

    Ha det gott, kram till dej.

    SvaraRadera
  2. Tack för vinsten! Jag har skickat dig min adress på mailen. Ska bli kul att sy en snenesse till :)
    Gun A

    SvaraRadera